Ingenting...

Har jag gjort den här helgen hittills... Jag behöver återhämtning i mer utsträckning just nu.. Så en lång sovmorgon igår och Marathontittade på:
blev det....
Den är bra men lite klurig och har vändningar jag inte förväntat mig.. ;) Blir att ge sig på säsong 2 snart....
 
Hursomhelst detta var igår.. Idag plockar/städar jag lite här hemma och en PW blir det också.. 
 
Jag är ju ett Yankee Candle freak... Jag har nu redan preppat för julen...
NOTINO hade så bra priser på min absoluta favorit juldoft: Christmas Eve..
Så det blev att stort ljus för 210 kr:
 
Yankee Candle Christmas Eve doftljus Klassisk Medium 623 g
 
och 2 Julklappsset för 120 kr st.. OBS!!! Dessa set är nu ännu billigare.. 105.30 kr!! Tillkommer iofs frakt men så värt!!!! <3
 
Yankee Candle Christmas Eve julklappsset
 
NOTINO har inte gjort mig besviken på något sätt, jag brukar vara misstänksam mot nya "sidor" men hittills fått mina varor och är så nöjd!! :D
 
För övrigt väntar en jobbvecka, provtagning, läkarbesök och på fredag AW med kollegorna.. 
 
Må så gott alla som läser detta!! 
 
KRAM E-M <3

Kommentera här: